Gå til innhold
Hundesonen.no

STORE patter etter løpetid

Budd

Recommended Posts

Jeg synes at pattene er så stor etter løpetid hennes, første løpetid var ferdig for 14 dager siden..

Er det normalt?

Mulig jeg spør dumt, men jeg har bare hatt en liten Tibbetispe før så jeg er litt "grønn" når det gjelder tisper. :D Kan aldrig huske at hun fikk "hovne" patter.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt litt etter her, det kan være inbillt svangerskap...men det er vel for tidlig når det kun er 2uker siden...

Er de veldig store?? Chicka sine var hovne liksom, de hang ikke ned.

Jeg synes de er store og ,men som sakt jeg er jo helt grønn når det gjelder tisper. Jeg legger ut et bilde så får du se :D Føle meg sååå lur atte :D

Ser jo ut som en gris jo..

Bella bruker ikke og ha det hun da.. Såe, vet ikke hva du skulle gjort..

Når hun begynenr og bli feit burde du vel kanskje dra til veterinær:P

hihi.. :D

Morrotrusa på i dag? :D Feit.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morrotrusa på i dag? :D Feit.. :D

alltid på Lene, alltid på :D :D

neida, men trur faktisk og det kan være innbildt svangerskap.

Bella hadde det en gang, prøvde da og legge noen bamser i senga hennes, bare for å se hvrdan hun tok vare på de. som oftes ødelegger hun dem med en eneste gang. Men disse hadde hun faktisk i to uker før hun begynte og rive å slite øyne og nese av de :D

men det er kanskje litt tidlig for henne og få det, når det bare er noen dager siden den var over :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så store og hovne var ikke Chicka sine.

Du kan jo ringe vetten din og høre på mandag om hva somer normalt siden dette er første gangen. :D

Trur nåkk at jeg må gjøre det ja hvis det ikke er normalt...Tusen takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mye hormoner og styr i kroppen hennes om det har vært første løpetid og sånt og det har gjerne en innvirkning på alt. Innbildt svangerskap viser først fysiske symptomer rundt tiden valpene skulle vært født med store patter/heksemelk osv, så det er det nok ikke. Om det ikke forsvinner og du er bekymra så koster ikke en tlf til vet'en noe, vet ikke om de oppdretterne som er her kanskje har noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...