Turb Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Vil anbefale alle agilityfolk å komme på Romerriksstevne 23 og 24 mai. Vestsiden stadion er ikke langt fra Gardermoen og vi håper så klart på strålende sol som i fjor http://ehk.no/onewebmedia/Stevneannonse_291214-1.pdf Siter
Aslan Skrevet 10. April 2015 Rapporter Skrevet 10. April 2015 Der har jeg spilt mye lilleputtfotball Artig med masse hundeaktivitet på hjemstedet og barneskolen min! Hadde lett kommet om jeg var i nærheten 1 Siter
Turb Skrevet 22. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mai 2015 Da er det rigget til første stevnedag imorgen Håper på fint vær og god stemning hele helga. Mange flotte hunder har allerede ankommet og camper på plassen. Det blir maaaaange starter i løpet av helga, men vi satser på at alt skal gå knirkefritt Siter
Guest vivere Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Skrevet 22. Mai 2015 Brårud i Nes? Dit drar jeg bare for å kjøre forbi Siter
Anette Skrevet 22. Mai 2015 Rapporter Skrevet 22. Mai 2015 Brårud i Nes? Dit drar jeg bare for å kjøre forbi Japp Fenstad stadion. Sees imorgen folk 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Någon som vet om man får ta med sig ej deltagande hund bara för att titta? Siter
Anette Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Någon som vet om man får ta med sig ej deltagande hund bara för att titta? Bare å ta med Lani er med Siter
TrasselTrollet Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Då tar vi säkert turen imorgon för lite shopping och kelpiepussar. (Om jag bara får mig själv ur sängen i tid). 1 Siter
Guest vivere Skrevet 23. Mai 2015 Rapporter Skrevet 23. Mai 2015 Var bare folk som gikk rundt og mimet og gjorde rare bevegelser inni en firkant. Også var det en masse bobiler og telt og folk og bikkjer av ymse slag. Gjennom en høyttaler fortale ei dame at det var hull i starten men jeg så ingen hull. Siter
Guest vivere Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Tok noen bilder under stevnet. Her er et av dem. Siter
Turb Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Legg gjerne ut flere PS om du vil dele de på fb siden til romerriksstevne så hadde det vært fint også. Men sett så klart på vannmerke eller noe slik at folk er klar over at det er dine bilder Siter
Guest vivere Skrevet 27. Mai 2015 Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Legg gjerne ut flere PS om du vil dele de på fb siden til romerriksstevne så hadde det vært fint også. Men sett så klart på vannmerke eller noe slik at folk er klar over at det er dine bilder Hum, nei det synes jeg ikke var noen lur idé. På sonen finns det så mange dyktige fotografer at å legge ut bilder her er jevngodt med selvmord Legger jeg ut bilder på andre fora er det mest for å irritere venner og kjentfolk. Det er jeg ganske god til om jeg skal si det selv Siter
Turb Skrevet 27. Mai 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mai 2015 Hahaha Tror ikke du skal være så selvkritisk. Det bildet over var jo kjempefint Siter
Recommended Posts