Gå til innhold
Hundesonen.no

Vår hjemmeside

WheatenMali

Recommended Posts

Vil gjerne ha litt kritikk og meninger om hjemmesiden min:

http://www.wheatenweb.com

Kan jo si hva jeg ikke er fornøyd med: Menyen skulle jeg gjerne fått inn på venstre sida, men det får jeg ikke gjort siden på home så må alt ligge under hverandre :D Så skulle jeg gjerne ha menyen liggende på hver eneste side men da også på venstre side, men det får vet jeg ikke hvordan jeg gjør :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst: Gratulerer med domene!

Flott side :)

Som de andre sier er det alltid et pluss at menyen kommer på hver eneste side, noe du kan få til ved å lage rammer og lage siden i frontpage, men om du ikke syns noe om å lage i frontpage eller andre hjemmeside lagings programmer, så er det jo fint slik du har det også :)

På bildesiden til Oscar ble teksten litt uklar mot bakgrunnen, kanskje du kunne prøve å lage skriften fet og/eller ett hakk større da jeg anntar du har lyst til å beholde bakgrunnen?

Dette gjelder noen av de andre sidene dine også...

Ellers synes jeg siden din er flott den :D

Gjesteboken er signert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontpage? jeg har aldri laget noe å lastet opp, jeg vet ikke hvordan jeg gjør det=P

Skal ordne skriften;)

Microsoft Frontpage er et hjemmeside lagings program, man trenger opplastingsprogrsammer for at siden skal bli publisert ut på nettet... Jeg er ikke så god til å forklare så spør heller noen andre om det dresom du vil vite mer :icon_redface:

skriften var visst lettere sagt enn gjort, for jeg har den største skrifttypen, og den er fet=/ jeg får se hva jeg gjør, kanskje jeg skifter bakgrunnen etterhvert=)

Hihi, nei det skal ikke altid være så lett :)

Lykke til med å få ordnet det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...