Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesielle ting hunden din ofte gjør?

Nokia

Recommended Posts

Pito skal alltid grave,grave,grave,grave når hun skal legge seg ned noen plass. Så holder hun teppet eller frynsene på teppet i munnen slik at hun holder det oppe mens hun graver rundt. Må tro jeg får mange rare blikk når bikkja mi står og graver i et buss sete før hun skal legge seg :roll: "ehm unnskyld men jeg tror hunden din må på do!" :D

Ellers hvis hun kjeder seg så pleier hun å ta en knott (maten hennes) og legger den på gulvet. Så går hun et par skritt unna og ligger å bjeffer på den og går i lekestilling. Så går hun bort og dytter i den,løper vekk og bjeffer igjen. Tilslutt blir hun lei og spiser den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hvis hun kjeder seg så pleier hun å ta en knott (maten hennes) og legger den på gulvet. Så går hun et par skritt unna og ligger å bjeffer på den og går i lekestilling. Så går hun bort og dytter i den' date='løper vekk og bjeffer igjen. Tilslutt blir hun lei og spiser den :D[/quote']

:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D

Budd, den katten din hørtes helt rå ut!!! :D

Tequila er bare rar! Hun har en helt merkelig piping, har ikke hørt den slags lyder hverken før eller etter! Vanskelig å forklare hvordan lyden er, men ganske festelig! :D

Hun vinker! Står på bakbena, setter forlabbene sammen og vinker med de! :D Hun er utrolig søt når hun gjør det!!! Har satt kommando på det men hun gjør det når hun blir gira eller syns jeg somler når vi skal ut på tur! :wink:

også klarer hun ikke skille mellom bæsjeposer og brødposer! :roll: Hver gang jeg tar en brødpose ut av kjøkkenskuffen så blir hun helt tulling for hun tror vi skal ut på tur....! Dette har hun holdt på med hele livet sitt, og jeg har ALDRI hatt bæsjeposene på kjøkkenet!!!!! Skulle tro hun hadde lært etter 6 år men......... #-o Hun kler å være blond.....! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...