Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesielle ting hunden din ofte gjør?

Nokia

Recommended Posts

Pito skal alltid grave,grave,grave,grave når hun skal legge seg ned noen plass. Så holder hun teppet eller frynsene på teppet i munnen slik at hun holder det oppe mens hun graver rundt. Må tro jeg får mange rare blikk når bikkja mi står og graver i et buss sete før hun skal legge seg :roll: "ehm unnskyld men jeg tror hunden din må på do!" :D

Ellers hvis hun kjeder seg så pleier hun å ta en knott (maten hennes) og legger den på gulvet. Så går hun et par skritt unna og ligger å bjeffer på den og går i lekestilling. Så går hun bort og dytter i den,løper vekk og bjeffer igjen. Tilslutt blir hun lei og spiser den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers hvis hun kjeder seg så pleier hun å ta en knott (maten hennes) og legger den på gulvet. Så går hun et par skritt unna og ligger å bjeffer på den og går i lekestilling. Så går hun bort og dytter i den' date='løper vekk og bjeffer igjen. Tilslutt blir hun lei og spiser den :D[/quote']

:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D:D

Budd, den katten din hørtes helt rå ut!!! :D

Tequila er bare rar! Hun har en helt merkelig piping, har ikke hørt den slags lyder hverken før eller etter! Vanskelig å forklare hvordan lyden er, men ganske festelig! :D

Hun vinker! Står på bakbena, setter forlabbene sammen og vinker med de! :D Hun er utrolig søt når hun gjør det!!! Har satt kommando på det men hun gjør det når hun blir gira eller syns jeg somler når vi skal ut på tur! :wink:

også klarer hun ikke skille mellom bæsjeposer og brødposer! :roll: Hver gang jeg tar en brødpose ut av kjøkkenskuffen så blir hun helt tulling for hun tror vi skal ut på tur....! Dette har hun holdt på med hele livet sitt, og jeg har ALDRI hatt bæsjeposene på kjøkkenet!!!!! Skulle tro hun hadde lært etter 6 år men......... #-o Hun kler å være blond.....! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Han har det godt i buret. Det står på et varmt underlag og han har myk madrass og tepper. Mer enn nok plass til å snu seg som han vil. Han har vannskål festet på ene burveggen og må han tisse, piper han så jeg går ut med han. Det er ikke bur som er et problem her. Han legger seg inn i det frivillig på dagtid også når han skal sove. 
    • Buret er veldig begrensende, og hunder bruker ulike liggestillinger og underlag for å regulere varmen i løpet av natten. Hunder ligger gjerne stille der fordi de ikke har noe valg. Hvis valpen må gjøre fra seg eller søler når han drikker så blir det fort vått og ubehagelig å ligge der også. Lykke til med kattetreningen, du har nok en jobb foran deg der. Selv om det har gått bra før så er individer forskjellige og har ulike grader av instinkter.
    • Ja, han visste at jeg hadde katter, men mente det ikke var noe problem. Og jeg har hatt både jakthunder og gjeterhunder tidligere og det har gått veldig bra. Valpen ligger fint i buret så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg skal endre på det? Buret står i stuen og valpen sover rolig hele natten der. 
    • Begynner å bli ei stund siden jeg hang på forum nå, ja 😄 dårlig til å sjekke svar og, ser jeg!  Det må jo bli kjøring, da!
    • Visste oppdretter at du hadde katter? Har de noen råd kanskje? Dette er jo en mix av raser som har notorisk høyt jaktinstinkt, så dette kan bli en stor utfordring. Her må det i så fall systematisk trening til med rotrening rundt kattene, belønning for å ignorere dem, og trygge områder for begge. Og det er fortsatt ingen garanti for at det går bra. Har du mulighet til å skille dem i ulike rom om natten så valpen slipper å ligge i bur?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...