Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass juli


Aya
 Share

Recommended Posts

Vi skal på to turer i sommer, påfølgende helger, og jeg skulle veldig gjerne hatt privat pass til hundene i alle fall en av dem - så jeg slenger ut en føler her. Vi har noen aktuelle vi kan spørre her i området, men det er aldri feil å undersøke litt flere muligheter Vi skal reise fra Sørlandet til Oslo og med fly/båt videre derfra, så anywhere langs den distansen er aktuelt. Datoene er 11-15/16 juli eller 20-22 juli.

Hundene er Pea, straks 3 år gammel og Zima (sheltie) 7 år gammel. Begge går godt overens med det meste av hunder, men liker best de litt rolige variantene - overivrige digre unghunder kan bli litt mye. De er ellers utrolig ukompliserte, lydige og greie, men jeg vil helst ikke at de skal komme til noen med barn (Zima er litt redd og jeg tar ikke sjansen ;)) De er helt ypperlige dersom du kjenner noen som kunne tenke seg å teste ut det å ha hund en liten periode - eller hvis du har lyst til å passe selv. Send meg isåfall bare en PM :)

Ingvild, Pea og Zima

960155_10151658332360631_2119215306_n.jp

431980_10151658332100631_1682437952_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...