Audhild Skrevet 1. April 2006 Rapporter Skrevet 1. April 2006 OJ!!!! Såg denne tråden nå!! Og du hadde glemt meg og Chana!! Er der ikke flere plasser igjen nå kanskje?? *dumme meg som ikke følger med!!*
Silje Skrevet 1. April 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2006 OJ!!!! Såg denne tråden nå!! Og du hadde glemt meg og Chana!! Er der ikke flere plasser igjen nå kanskje?? *dumme meg som ikke følger med!!* joda, du er meldt på du Her kommer den fullstendigelisten: Jeampi Rabalder Taz Kine Anne Lizzie Calina Synne og Kali Jaktlykke Aya Gullfisknerd Audhild Ricco Kristina
Kristina Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 ehm, jeg kunne ikke finne noen datoer her. Jeg har glemt når det er. 7-9 juli?
jaktlykke Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Ja stemmer det - 7-9 juli ! Gleder meg SYKT!
Kristina Skrevet 10. April 2006 Rapporter Skrevet 10. April 2006 Gleder meg jeg også! Selvom Lunah kommer til å være spinnvill og gal det meste av tiden, tror jeg det skal gå greit.
Calina Skrevet 8. Mai 2006 Rapporter Skrevet 8. Mai 2006 2 mndr igjen...! juhuu....! hihih Tiden går jammen fort ass... *gledeseg*
Anne Skrevet 11. Mai 2006 Rapporter Skrevet 11. Mai 2006 åååh! hørtes kjekkt ut Det er helt sikkert plass til deg og
Anne Skrevet 12. Mai 2006 Rapporter Skrevet 12. Mai 2006 Skriv en PM til Silje, modoratoren, det er hun som er "resieleder" Mener å huske at det var sengeplasser ledige...
giggi Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Jeg bare lurer på en ting jeg, er man nødt å overnatte eller? Bor jo i stavanger så er jo ikke så fryktelig langt Mulighet for å komme innom eller???
Anettex Skrevet 4. Juni 2006 Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 samme sier jeg.. jeg trenger ikke å overnatte..
Silje Skrevet 4. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juni 2006 Det er mange som bor i stavanger som kommer, og som ikke trenger å overnatte. Men det er jo akkurat overnattingen som er poenget da Det sosiale ved det hele! Men det er også folk som kommer på besøk ja.. Det har nå også blitt et lite frafall på listen den redigerte listen er nå: Rabalder Taz Anne Lizzie Calina Synne og Kali Aya Gullfisknerd Audhild Kristina Jeg lurer også på om noen har dere har lyst til å ta over jobben som "ansvarlig" siden jeg ikke kommer til å klare å bli med Og derfor er det kanskje for det beste at en som faktisk skal være med tar det?
Anettex Skrevet 5. Juni 2006 Rapporter Skrevet 5. Juni 2006 Det er mange som bor i stavanger som kommer, og som ikke trenger å overnatte. Men det er jo akkurat overnattingen som er poenget da Det sosiale ved det hele! Men det er også folk som kommer på besøk ja.. Det har nå også blitt et lite frafall på listen den redigerte listen er nå: Rabalder Taz Anne Lizzie Calina Synne og Kali Aya Gullfisknerd Audhild Kristina Jeg lurer også på om noen har dere har lyst til å ta over jobben som "ansvarlig" siden jeg ikke kommer til å klare å bli med Og derfor er det kanskje for det beste at en som faktisk skal være med tar det? Er det bare store hunder som er der? jeg kan overnatte også viss det er plass! ville bare ikke skape stress og arbeid
Anne Skrevet 7. Juni 2006 Rapporter Skrevet 7. Juni 2006 Er det bare store hunder som er der? jeg kan overnatte også viss det er plass! ville bare ikke skape stress og arbeid Jeg tat antagelig bare med meg Shaylee så en liten kommer det iallefall
Rabalder Skrevet 8. Juni 2006 Rapporter Skrevet 8. Juni 2006 Ser ut som jeg må være hundepasser for min mors hund den helgen, så da kommer jeg mest sannsynlig med to hannhunder. En stor og en mellomstor
Anne Skrevet 9. Juni 2006 Rapporter Skrevet 9. Juni 2006 Ja, nå er det ikke lenge til vi skal gå tur på denne stranden
Anettex Skrevet 13. Juni 2006 Rapporter Skrevet 13. Juni 2006 hihi oki Anne da er vi 2 gleder meg jeg! noen som jeg kan sitte på med som ikke skal overnatte?
Silje Skrevet 29. Juni 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juni 2006 På grunn av for få interesserte blir desverre hundesone ferien avlyst
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar