Gå til innhold
Hundesonen.no

hmm merkelig den klubben altså

Lazita

Recommended Posts

Nå har jeg fått en regning fra japanerklubben på noe annonse greier vi har på baksiden av medlemsbladet hvor vi som er oppdrettere kan annosere, bare satt og tenkte hva søren jeg har no ikke bestilt noe annose til å ha verken i eller utenpå bladet :?

skjønner ingen ting jeg altså og på denne regnigen henger det også en post-it lapp hvor det står at meldemskapet skal være betalt 1/1-06 :? og jeg bare tenker ja og hva med å sende meg en reging på det istedet for å sende meg en regning på noe jeg ikke har bedt om da??? og ikke minst hva med å gi en beskjed før 1/1-06 om at kontigenten skal betales i stedet for å komme med den beskjeden 1 uke senere???(ja jeg vet at kontigenter til klubber som regel skal betales i januar men de kan no i det minste sende ut en regining med fristen på noen uker før det skal være betalt og ikke bare sende en lapp om det etter det skulle vært betalt)

jo da de er så flinke atte =D> =D> , får ikke fem øre av meg før jeg har penger alikavell så det er no greit. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig da, kan du ikke ringe og spørre hva som har gått galt?

Rideklubben jeg var medlem i for fem årsiden, sender meg gjevnlig en regning for året etter jeg sluttet der. Jeg ringer og klager og sier jeg ikke var medlem det året, de fortsetter og sende. :) de tror de skal hente litt penger ja, nei det får de ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...