~Marlene~ Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 hvordan skal jeg få mira til å gå til døren for å ville på do? vi er jo aldri sikre når hun vil ut
Renate A Skrevet 7. Januar 2006 Rapporter Skrevet 7. Januar 2006 Vet ikke, rett og slett, Chicka går aldri til døren, hun gir ikke så mange tegn på at hun skal ut, så jeg har bare begynt å lese hun og hennes bitte små signaler. Ellers så lar jeg det heller ikke gå så mange timer mellom hver gang vi går ut.
Toya Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 toya setter seg ved meg hu, eller ved trappa når hu må hu ;O) flinke voffen merker for øvrig at hu stresser litt og da.. flyr fram og tilbake
Benedicte Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Jeg merker det tydelig på Cita. Hun kommer masende bort og venter på at jeg føler etter henne. Det hender også at hun tar et forsiktig tak i armen min og drar meg bort i retning døren.
MegaMarie Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Blondie pleide å tasse fort vekk fra oss vis hun måtte på do for å liksom skjule at hun tisset inne fordi hun viste at vi ble sinte da. [-X Men nå går hun bort til døren. Vis du vil at hun skal lære det så tror jeg bare at du må gå ut den døren hver gang dere tror hun skal på do så lærer hun seg kanskje til at det er der hun skal når hun skal ut. Men hver gang hun har sovet, spist eller lekt eller det bare er en god stund siden hun sist var ute så bør du gå ut med henne
Miko Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 Miko står å hopper som en gal mot døra. Å hører vi han ikke, kommer han å piper sånn at vi ser han, så springer han tilbake til døra. Han er flink 8)
marcoograya Skrevet 8. Januar 2006 Rapporter Skrevet 8. Januar 2006 du må lære deg å lese tengene hennes...det er nok det eneste og når hun gjør sitt tegn for at hun må på do...skryter du av henne og tar hene ut!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar