Gå til innhold
Hundesonen.no

få henne tryggere i mørket

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

jeg merker at mira er mye reddere i mørket enn på dagen(som sin eier) hvordan få henne trygg på mennesker i mørket?

jeg lurer og på om mira vil bli sånn som de fleste hunder er: overlykkelige over å hilse på folk. hun bryr seg mere om hunden en hundeeiern når vi møter folk :wink:

jeg lurer bare siden, hun er litt sånn skeptisk, går det ann å trene henne så bra at hun ikke blir skeptisk mere å hopper unna hender til folk?

:D

Skrevet

vær glad for at du ikke har en hund som er overlykkelig over alle mennesker, det er ikke alle mennesker som er overlykkelig over å møte hunder som er helt koko av overbegeistring.

Chicka er litt skeptisk til fremmede og jeg lar hun være det, men andre hunder er gøy. =D>

Skrevet

Hehe, helt omvendt med Tjorven, det er menneskene hun vil hilse på, ikke hunden :roll: :D

Men det kan jo være at Mira reagerer på at du er redd for mørket, hun får bekreftet "ja, dette er noe å være redd for" og dermed blir hun også redd...

Skrevet
Hehe, helt omvendt med Tjorven, det er menneskene hun vil hilse på, ikke hunden :roll: :D

Men det kan jo være at Mira reagerer på at du er redd for mørket, hun får bekreftet "ja, dette er noe å være redd for" og dermed blir hun også redd...

nei jeg er bare redd i skoger å sånne plasser UTEN menesker

men mira derimot,

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...