Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Her er litt bilder fra treningen på fredag.

Som vanlig HELT umulig å få frem riktige farger i hallen, og nå har jeg tatt med et eksempel så man kan se hvor rare fargene blir før redigering.

f%25C3%25B8r-etter.jpg

Så over til de bildene som er delvis "reddet".

DSC_9617.jpg

DSC_9691.jpg

DSC_9702.jpg

DSC_9662.jpg

DSC_9649.jpg

DSC_9637.jpg

• Like 1
Skrevet

Hvitbalanse som må stilles på der inne. Jeg har kjøpt grå kort for å Stille med ;-) skikkelig dum hall for bilder. Fine hunder og bilder :-)

Skrevet

Hvitbalanse som må stilles på der inne. Jeg har kjøpt grå kort for å Stille med ;-) skikkelig dum hall for bilder. Fine hunder og bilder :-)

Nå er jeg usikker på jeg skjønner eksakt hva du sikter til. Men det er uansett mye som kan fikses i ettertid :) Heldigvis!

Men dessverre har ikke kamera mitt så gode ISO-egenskaper, det ser man jo på mengden støy her.

Skrevet
Nå er jeg usikker på jeg skjønner eksakt hva du sikter til. Men det er uansett mye som kan fikses i ettertid :) Heldigvis!

Men dessverre har ikke kamera mitt så gode ISO-egenskaper, det ser man jo på mengden støy her.

Fargene kommer av hvitbalansen. F. Ex plukker jeg sort farge av treningsbukse ol for å riktig farge i lyset. Evnt kan man ha et grå kort man tar et bilde av også bruker det i lightroom for å rette fargen på bildene.
Skrevet

Fargene kommer av hvitbalansen. F. Ex plukker jeg sort farge av treningsbukse ol for å riktig farge i lyset. Evnt kan man ha et grå kort man tar et bilde av også bruker det i lightroom for å rette fargen på bildene.

Sjekket opp nå, kamera mitt fikser alt dersom jeg bruker gråkort. Så da tar jeg med det neste gang :)
  • Like 1