Enits Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Ingen spennende dag, og lite hund av en eller annen grunn men here it goes: ca kl 09 Frokost og hundesonen ca kl 10: Ser på tv med min datter før klokken var 11 hadde jeg lagt meg pga vanvittig hodepine og våknet ikke før nærmere halv TO! Litt bedre i hodet men ikke nok så måtte ta smertestillende. Når de hadde virket en times tid dro jeg på trening: Og der ble jeg en stund så dere får to bilder til: Etter intervalltrening! Og endelig FERDIG! Så hjem, dusje og se litt på arsenal - tottenham. Lagde også middag: Pølsegrateng Ikke det sunneste men veldig godt! Ferdig å spise når klokken var nærmere halv 8! da var jeg så dårlig igjen at det ble sofaen neste etter at småen var lagt kl 8! Tvangskosing på gang! En time senere lå jeg sånn som dette i sofaen: Og sånn lå jeg resten av kvelden! Spennende? not so much 8 Siter
Aslan Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Åååh, misunner deg ikke den hodepinen! Håper du er bedre i dag Sprek som trener lell da! Og ja, jeg savner litt mer hund Siter
Enits Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2013 Åååh, misunner deg ikke den hodepinen! Håper du er bedre i dag Sprek som trener lell da! Og ja, jeg savner litt mer hund satse på mer hunderelatert på neste efit 1 Siter
Aslan Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 satse på mer hunderelatert på neste efit Siter
Recommended Posts