WheatenMali Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Finner ikke hvor det står (siden det står vel) på NKK hva som skal stå i betalingsblanketten når man skal betale. reg.nr? navnet på hunden? eierens navn? noen som vet eksakt hva som skal stå? Er på tide å betale for nmhk og bsbk utstillingen i exporama nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Jeg betaler igjen nettet og vet ikke helt hva som skal stå Skriver navnet til hunden(hele) og rasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Jeg pleier å skrive navnet mitt og kennelnavnet til hunden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Veldig viktig og få med reg nummeret, eller så blir det veldig mye jobb får de med påmeldingen. Ser ut som du har fått med deg det meste. Skriv ned navn, reg nummer, eiers navn er ikke så viktig, får det sjekker de opp på stamtavle gjenom reg nummert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 Veldig viktig og få med reg nummeret, eller så blir det veldig mye jobb får de med påmeldingen. Ser ut som du har fått med deg det meste. Skriv ned navn, reg nummer, eiers navn er ikke så viktig, får det sjekker de opp på stamtavle gjenom reg nummert. ehh...Hvordan er det mulig å få med alt det?! Jeg betaler igjen nettet og det er ikke sjans å få med alt det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2006 ehh...Hvordan er det mulig å få med alt det?! Jeg betaler igjen nettet og det er ikke sjans å få med alt det, Navnet på hunden og registreringsnr? Det er da ikke mye? Eller.. spørs hvor langt navn hunden har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar