Stine Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Da jeg gjerne kunne tenkt meg å bruke bukser uten lommer og belte til utstilling ser disse godbitbagene med belte geniale ut, men problemet er at jeg ikke finner det jeg leter etter! Har sett Karen Pryor har en, men synes ikke den var så veldig pen og diskret. Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg har en helt enkel svart godbitbag med belte fra Kifani hundeutstyr som er relativt diskre da den er flat Man kan også velge størrelse, farge og om man vil ha med eller uten broderi på selve bagen 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg ser mange som bruker slike små lommebøker på en måte, så bare fester de dem på med en sikkerhetsnål. Jeg syns det ser fint og diskre ut på utstilling Her har hun som holder BIR hunden en slik på seg, litt vanskelig å se, men du skjønner kanskje bedre hva jeg mener Edit: Ikke helt det du lette etter da, men tenkte jeg kunne komme med forslaget 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Jeg bruker denne: Hurrta Motivation Sprint Godbitbag Den er diskret - har plass til godbiter, lome til tlf/nøkler og karabinkrok som jeg henger div ekstra i. Jeg bruker den til både trening og kortere turer i marka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 (endret) Her har du oppskrift så du kan lage din egen. Så jo kjempefin ut! http://terriesandelin.blogspot.no/2010/06/dog-treat-bag-tutorial.html Perfekt om du liker å matche det du har på deg, du kan jo ha flere Kristin fikk en slik en av meg, bare i større str. Den virker kjempefin http://www.ebay.com/itm/Snap-Open-Bait-Bag-Obedience-Training-Agility-Treat-Pouch-for-Dogs-/200912565831?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item2ec7527647 La til bilder Endret 12. Juni 2013 av Margrete 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Så gode forslag! Men å lage selv kommer nok ikke på tale 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Jeg bruker denne: Hurrta Motivation Sprint Godbitbag Den er diskret - har plass til godbiter, lome til tlf/nøkler og karabinkrok som jeg henger div ekstra i. Jeg bruker den til både trening og kortere turer i marka. Denne var skikkelig fin, har ikke sett den før...stakkars lommeboken min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2013 Har sendt mail til Kifani, for den kunne man få med plastlomme til startnr og Genialt med alt i et 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts