Knert Skrevet 10. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2013 Hei Jeg kommer fra Vestlandet og har vært igjennom et par dyrleger som jeg ikke føler har tatt hundene mine på "alvor". Føler at de egentlig har lyst til å stelle med hester, kuer osv. Også Jeg skal straks flytte til Trøgstad ( indre Østfold) og lurte på om noen hadde gode erfaringer med dyrlege(er) i Østfold, som kan anbefales? Tnx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2013 Mysen dyreklinikk kan anbefales på det varmeste. De er hyggelige og dyktige. Liten klinikk Nå vet ikke jeg hvor i Trøgstad du skal bo, men man har jo også Fet dyreklinikk på Fetsund (mot Lillestrøm i forhold til Trøgstad). Så er det Spydeberg Dyreklinikk - har bare vært der to ganger og jeg vet enda ikke helt hva jeg synes, blir litt mye "prat" for min del - men mange er svært fornøyde med dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts