Camvat Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Hei dere! Jeg får snart min første Whippet. Den vil jeg veeldig gjerne bruke til utstilling, men jeg har ingen erfaring. Er det noen her som kan fortelle meg hvilket utstyr jeg trenger å ha med til denne type rase, hvordan man steller pelsen før den skal i ringen og hvordan den skal vises frem? Oppdretter vil sikkert kunne gi men en del info, men tenkte jeg skulle spørre her også Gjerne også litt om hvordan man går frem når man skal melde seg på, hva man trenger osv På forhånd TUUSEN takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 På NKK sine sider ligger det en artikkel som heter Ny i ringen, som er veldig forklarende. Mulig den ikke er helt up to date etter at utstillingsreglene ble endret litt, men den gir uansett en grei innføring. Ha med: Stol Vann Bur eller noe hvor hunden kan slappe av uforstyrret Nummerlapp og klype til å feste den med Mat og drikke til deg selv Godbiter Utstillingsbånd Håndkle Masse tålmodighet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camvat Skrevet 2. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 På NKK sine sider ligger det en artikkel som heter Ny i ringen, som er veldig forklarende. Mulig den ikke er helt up to date etter at utstillingsreglene ble endret litt, men den gir uansett en grei innføring. Ha med: Stol Vann Bur eller noe hvor hunden kan slappe av uforstyrret Nummerlapp og klype til å feste den med Mat og drikke til deg selv Godbiter Utstillingsbånd Håndkle Masse tålmodighet Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts