Tinkie Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Da kommer det en litt forsinket EFIT fra oss også! Bildene ble tatt den 1. altså, jeg er bare treig. Beklager forskjellig kvalitet på bildene, noen er tatt med slitent mobilkamera og noen med speilrefleks . Jeg var ikke så flink til å ta bilde hver time, men det er nok en ganske god dokumentasjon på dagen vår likevel. Den var ikke så veldig begivenhetsrik liksom. Dagen startet med å sitte og sløve på sofaen sånn i 11-tiden, og Kuro var veldig enig i at det var sløvetid. Litt utpå dagen, sånn i 12-13-tiden kanskje, lager jeg frokost til meg og Magnus. Egg og bacon med bønner og nykvernet, nypresset kaffe. Fridager er bare helt fantastisk. M trodde ikke egentlig på meg da jeg sa at jeg hadde laget egg og bacon, siden det er 1. april, og var dødsfornøyd med å stå opp til så mange gode lukter. Senere leker dyra litt, mens jeg sitter på pcen igjen. Så syntes Kuro det var tid for å sove mer. Jeg kommer på å ta bilde igjen mens jeg starter en runde med gaming. Jeg spiller fortsatt dataspill, Minion vil være med og legger seg bak meg i stolen. Heldigvis ikke i veien i det hele tatt... Dyrene leker mer. Det begynner å bli sent, så nå kvikner pus mer og mer til. Så er det snart natta, og Kuro og jeg er ute på kveldstur. Lazer-dog! Det var vår 1. april. Siter
Tinkie Skrevet 3. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2013 Jeg loller! Ramla ned til Bronze IV i går da. Men jeg er ikke egentlig så dårlig... Siter
Bananen Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Tror jeg er i Silver IV eller V. Usikker. Det er liksom de seedingkampene som ikke går så bra, så jeg har gitt opp ranked ... Siter
Tinkie Skrevet 3. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2013 Jeg digger egentlig ranked! Problemet er bare at når man er i ELO-hell så får man jo BARE dårlige folk på laget... Siter
Recommended Posts