Gå til innhold
Hundesonen.no

Molosserworld


Aud Stokman

Recommended Posts

Nå vet ikke jeg om mange av dere har vært på siden molosserworld. Det er en side om alle molosserne, laget og eid av en nordmann, men skrevet på engelsk og har nok flest utenlandske brukere. Det er også et talkboard der.

Grunnenn til at jeg forteller om dette, er at de har noe som heter Molosser of the month, altså månedens molosser. Og nå i Januar så er det rasen Kaukasisk Ovcharka som blir representert ved min lille Grommis.

Det var utrolig morsomt å bli spurt om dette, så jeg knotet ned en historie om Grommisen og om oppdrettet mitt av K.O. generelt.

Linken til molosserworld er: http://www.moloss.com/

Og linken til det som skal stå om Grom-Grom er: http://www.molosserofthemonth.com/motm/year/2006/01/

Dette skal bli lagt ut i løpet av dagen, men de som gjerne vil lese dette før kan bare klikke på linken.

Gi gjerne en tilbakemelding om hva dere synes. :D

Jeg fikk til og med skryt for engelsken min, og det var jo gøy. Jeg er jo snart 50, og har bare den engelsken jeg lært på ungdomsskolen, så jeg har vel fått med meg noe dah. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro da :D

Det var en Nydelig jente det der!

Synes også det var godt formulert og engelsken var god den ;)

Trist å lese om hvordan det endte med Aleksandra ;)

Synes det var bra at du fortsatt valgte å bo på det stedet du bodde og fortsatte livet videre!

Har ingen betydning, men jeg fant denne lille skrivefeilen, som sagt: godt skrevet og ros til engelsken din!

a femel bear
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint skrevet. Jeg bare lurer på en ting, siden hundene dine er voktere, bor de ute hele døgnet da, hele året?

Ja, K.O.'ene bor ute hele året. Men de har store krypinn, fylt med halm og kutterflis. Dette er jo typiske utehunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...