Gå til innhold
Hundesonen.no

Nyttårsaften og redd hund

zorbas

Recommended Posts

Hei

Buffy våres boxer tispe på 10 mnd, har en periode nå, hvor alle lyder er kjempe skummelt. Så nå gruer vi oss litt til nyttårsaften. Hun har vært en veldig uredd valp, og det er helt tydelig en periode hun er igjenom nå, med denne løpetiden og alt.

Det blir våre 3 boxere og to rottweiler som skal være her.

De to andre boxerne tror jeg kommer til og bry seg lite om raketene.

Det vi tenkte og gjøre var og, dekke til vinduene i stua, får vi tror det er her vi hører lydene minst. Sette på musikk. Vi er jo såklart inne med dem hele tiden.

Ønsker liksom ikke og dope henne ned heler, har sett hunder som har vært dopa ned på nyttårsaften før, og det har jeg overhode ikke lyst til, og se noen av mine sånn.

Så jeg lurte på er noen som har flere tips til hva vi kan gjøre.

Skal jo mentalteste henne etterhvert også, vil jo ikke at denne nyttårsaften, skal øddlegge henne får skudd lignene lyder, får resten av livet. Siden hun har den perioden nå. Grunnen til at jeg er redd det skal ødlegge får mentaltesten er at, det avløses to skudd på testen.

Mvh Stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ha hundene på badet? Det bruker jo å være et ganske "stilt" rom. Jeg har mine hunder på eget rom i kjelleren. Og vi kommer og til å dekke til vinduene og sette på radio. I tillegg så lar vi lyset være på. Jeg blir nok sittende der i år, for vi har en valp som ikke har opplevd nyttårsaften før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...