Jankaa Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Noen som har forslag om overnattningsmuligheter på strekningen Dombås-Ålesund? Bør/må være mulig å ha hund med inn (i bur feks). Rimelig er et must, hilsen anorektisk lommebok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Jeg har brukt Volsdalen camping i Ålesund, og det var helt greit - ikke noe problem å ha med hund inn på hytta. Jeg husker ikke hva jeg betalte, men jeg er aldri overdådig i overnattingsbudsjettet mitt, så det kan ikke ha vært altfor dyrt. Dog er dette fire år siden, eller så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Hva med Faksefall camping på Dovre? Der er det veldig hyggelig Jeg mener det er lov med hund der, men vet ikke helt prisen. Familien til mannen min driver det og er fryktelig hyggelige mennesker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts