Puttiva Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Ja så prøver jeg meg, da! Beklager dårlig kvalitet på bildene, lenge leve mobil Kl 12 kom jeg på at det var 1. november, så da startet jeg bildene! Hva som skjedde før det, forblir en hemmelighet. Jeg leser matte Kl 1 er jeg ute på tur med Ico. Starten av turen, fremdeles hvit. Kl 2 er vi fremdeles ute, og nærmer oss slutten av turen - nå helt svart på hele magen. kl 3 er jeg vel hjemme, nok en gang med matteboka Kl 4 har jeg gått over til å regne med matten, ikke bare lese kl 5 har jeg gitt opp matte for dagen og nerder litt istedenfor kl 6 er det tid for taco og dexter (hmm... valp har tydeligvis løpt over gulvet og dratt med seg gulvteppet...) Klokken 7 klargjør jeg til generalforsamling i klubben jeg sitter som leder i Kl 8 og utover har jeg sittet her og gjort ymse. Og nå skal jeg ut med dyret, men det får dere ikke se noen bilder av 2 Siter
tm100021 Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Fine hvite bamsen Jeg har så lyst på taco nå Og bøkene gjorde meg bare så glad at jeg ikke skal studere noe med det første Siter
Puttiva Skrevet 1. November 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2012 Og bøkene gjorde meg bare så glad at jeg ikke skal studere noe med det første Dessverre er jeg veldig enig Siter
Aslan Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Samojed Å, finfin liten sak du har! Og så ut som en fin dag, til tross for all matten Fikk flashbacks til den tida jeg fortsatt hadde sånt, hehe. Siter
Teserere Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Jeg fikk også lyst på taco Søte hunden! Siter
Krilo Skrevet 1. November 2012 Rapporter Skrevet 1. November 2012 Finefine nydelige hvite bamsen Siter
Recommended Posts