Burrburr Skrevet 8. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2012 Jeg har tidligere vært hos Are Thoresen. Tenkte å ringe for å få en ny time nå, men telefonnummeret hans er ikke i bruk lenger. Hvis jeg søker kommer bare det gamle nummeret opp. Noen som vet? Siter
Burrburr Skrevet 9. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 Takk for tips. Da forsøker jeg det Siter
Lemen Skrevet 9. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2012 På visittkortet hans står det: tlf 913 27 347 - telefontiden er mandager fra 16-19. Siter
Burrburr Skrevet 10. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2012 Jeg har et gammel visittkort og der står bare det gamle nummeret. Tusen takk for at du postet det nye nummeret. Da er det bare å vente til mandag Siter
Burrburr Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Ett siste spørsmål; holder han til der han alltid har gjort? Jeg snakket med ham i går, men glemte selvfølgelig å spørre... Siter
Lemen Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Ett siste spørsmål; holder han til der han alltid har gjort? Jeg snakket med ham i går, men glemte selvfølgelig å spørre... Jeg vet ikke når du var hos han sist, men han holder til i den store låven på Gislerød gård. Samme innkjørsel som før, men nærmere veien. Siter
Burrburr Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Oktober 2012 Supert! Da vet jeg det Det er vel to år siden jeg var der sist. Da finner jeg frem. Takk for hjelpen! Siter
Recommended Posts