Anette Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Frokost,sonen og wow kl 9 Kl 10 satt jeg på rommet på akuttmottaket. Konstanterer jeg blir lagt inn og er egentlig ganske sur Sånn ellers ble jeg tatt blodprøver av og pratet med nevrokirurger ca 11 ish kl 12 var vi og tok CT, røntgen og diverse ventil ting røntgen rett før 13 så satt vi fortsatt og ventet her illustrert av min hjemmekontor samboer som ser lettere oppgitt ut Det hadde vært mye kulere å ta bilde av maskinen som stilte på tingene i hodet men det fikk vi ikke lov til Happy-kelpie fordi vi er hjemme! kl 14 kl 15 synes doffen at det var slitsomt å løpe på jordene med T så var bedre å komme hjem og få kos kl 16 så jeg på once upon a time sesong 2 åpningen :D også glemte jeg EFIT til valpekurset Her hjelper Instruktøren deltakerne med tunnell ;P også kom jeg hjem og la meg. 6 Siter
TonjeM Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 På mange måter en kjip dag skjønner jeg, så jeg fokuserer på det positive - har once upon a time startet opp igjen? Var jo en slags cliffhanger slutt på sesong 1.. Siter
Anette Skrevet 4. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 På mange måter en kjip dag skjønner jeg, så jeg fokuserer på det positive - har once upon a time startet opp igjen? Var jo en slags cliffhanger slutt på sesong 1.. Begynte nå nettop! :D så kommer vel på tvnorge om litt Siter
Recommended Posts