Margrete Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Kan noen hjelpe meg med en oppskrift på havrevelling. Jeg er elendig googlesøker, og finner ikke noen oppskrift på havrevelling. Finner bare til grøt. Skal jeg bare lage grøt og tilsette melk til den blir tynn. Skal jeg sile av grynene? Skal jeg lage det på havremel? Det er til Uta. Jeg er kontrollfreak og har en fiks ide om at pattene skal være smekkfull av melk og ikke se ut som vrengte lommer. Så vil jeg gi havrevelling, det er jo ikke skadelig. Siter
tulip Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 Kanskje hun ikke får i seg nok væske? Hva med å vanne ut voh hennes, slik at hun får drukket mer? Jeg har oppskrift på hjemmepc... Siter
Margrete Skrevet 30. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2012 Kanskje hun ikke får i seg nok væske? Hva med å vanne ut voh hennes, slik at hun får drukket mer? Jeg har oppskrift på hjemmepc... Gjør det, altså vanner ut v&h Venter på oppskrift jeg da om ingen andre er før deg 1 Siter
Teserere Skrevet 30. August 2012 Rapporter Skrevet 30. August 2012 2 dl havregryn og 1 liter vann kokes opp. Småkok til du får ønsket konsistens. Sil av grynene, tilsett evt 1-2 ss druesukker og/eller 1 dl fløte 1 Siter
Margrete Skrevet 30. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2012 Jeg fant, krise avblåst! 3 Siter
Recommended Posts