Gå til innhold
Hundesonen.no

Ribbefett

Wheaten terrier

Recommended Posts

Leste i hundesport at man kunne gi hunden litt ribbefett over maten i jula som en ekstra godbit. Gjør du det? Eller er det for salt? Pinnekjøtt er ihvertfall helt utelukket.

Og hva gjør man med en hund som har liten appetitt? I begynnelsen så det ut som hun elsket det nye foret (Hills) men nå er appetitten dårlig og om morgenen spiser hun nesten ikke.

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma slenger på mye rart for å få hundene til å spise, idag også ribbefett, får jo se hvordan det går... nå har hun visst gitt dem sossiser og risengrøt også :?

Hunden spiser når den blir sulten nok, en hund går ikke rundt å sulter i hjel hvis den har tilgang på mat, jeg ville ikke lagt til noen godsaker bare vanlig mat, så ville hunden bli sulten nok til slutt så den vil spise! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste du gjør er å slenge på ting for å få hun til å spise, da kan du få en veldig sær hun etterhvert.

Hvis hun neketer å spisei det heletatt så hadde jeg anbefalt å bytte fôr, men det er bare hvis hun har helt bråstopp i spisingen, spiser hun litt så ville jeg bare tatt bort maten etter et kvarter også gitt hun ny mat når hun skal ha neste gang.

En hund kan gå en stund uten mat før det blir farlig, men pass på at hun får i seg nok vann. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...