Gå til innhold
Hundesonen.no

Reservepass ønskes


Jankaa
 Share

Recommended Posts

Jeg skal på en 9 dagers nedover til portugal fra 25. juli, og har egentlig funnet hundepasser, men etter å sårt ha erfart hvor lett slikt kan gå åt granskogen ønsker jeg nå å safe, ved å ha en ekstra i bakhånd.

Det aktuelle er å passe valpen, en da straks 6 mnd gammel stabytispe. Hun går godt med alt og alle, og slår (så vidt meg bekjent) seg hurtig til ro på nye steder. Det kan evt Siri Eveline fortelle mer om :-P

Jeg betaler selvsagt dersom det blir aktuelt med pass, og det eneste jeg 'krever' av deg som evt vil passe henne er at vi er nogenlunde enige om hvordan reglene hennes skal se ut, og at du ikke har for vane å spikre bikkjer på veggen e.l.

Bor i Odalen, men kan levere på store deler av østlandet.

Vil gjerne møte deg først om jeg ikke kjenner deg, så du kan se om du lar deg sjarmere av valpemonsteret eller ikke!

Alternativt søker jeg noen som kunne tenke seg å bo i mine sko (og resten av huset om ønskelig ;-) ) mens jeg er borte, og ta vare på da fortrinnsvis en hund og tre katter, hvis du har med egen(e) hunder, alternativt to hunder og tre katter, dersom du kommer alene. Dette også selvsagt betalt.

PM meg gjerne dersom du kunne ha mulighet og lyst til noen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...