Gå til innhold
Hundesonen.no

Bruksanvisning hammock


FlippogRime
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått en hammock og den ser veldig fin ut! Problemet er bare at jeg ikke har fått med bruksanvsningen, og hvis noen lurer - ja, det er umulig å sette opp en hammock uten :gaah: Nå har jeg fått opp "rammen", men sitter igjen med fire hull til overs, masse skruer som ikke passer noe sted og en planke som er for kort overalt. Har noen av dere, eller kjenner noen av dere noen som har en hammock fra Europris? Den ser sånn ut:

598641_10150887266777215_243191484_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

OHMYGOD 750 spenn? hmmmmmmmm må jeg ha en sånn? :D

Her er det hvertfall bilde av den om det hjelper deg noe, ville nok tatt turen tilbake og fått en monteringsanvisning, alternativt skaff deg en mann.. :P

http://www.e-magin.s...x?gKey=gr9d2dzk

Tilbudet gjelder visst fra i morgen? hmmmm må ha.. takk :D

PS: ser jo ut som det blir en her så kan jeg ev hjelpe deg etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, tusen takk! Hvorfor tenkte jeg ikke på å se i katalogen? Tenkte den var gått ut av sortimentet. Det hjalp dessverre ikke med menn, jeg hadde to her i går, og de endte opp med å klø seg i hodet og gå sin vei :P

Ble dessverre ikke så mye klokere av bildet, så jeg krysser fingrene for at du også kjøper, sånn at jeg kan snike i bruksanvisningen din :rofl: Hvis ikke får jeg høre om de har eller har hatt den inne her i Førde (den er kjøpt i Bergen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Puha.. :-) en stengt butikk og den andre hadde en stk igjen.. :-) med oppskrift. Jeg kan scanne senere skylder deg det for å få fatt i denne hehe.. Takk :-) send meg email kan jeg ta ett bilde foreløpig også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Fulgte med??? som de på bildet til 750 spenn???

Hmmm nei det står da uten puter i tilbudsavisen..

'

Jeg og vil ha puter NÅ :D

Men jeg får vel heller begynne montere hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...