Gå til innhold
Hundesonen.no

Vekter med hund, hvem hva hvor?

Guest Kåre Lise
 Share

Recommended Posts

Guest Kåre Lise

Hei

Noen som har erfaring med dette? Vet det ikke er så mange som satser på det men det burde jo bli flere. Sikkerhetsgruppen er vel de eneste jeg kjenner til på Østlandet, noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet vekter og kan desverre fortelle at det blir minder og mindre av "vekterhunder". Mye på grunn av strengere krav til hund og fører, men mange selskaper ser det også som en unødvendig ressurs. OG så kommer dette med allergier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Jeg er utdannet vekter og kan desverre fortelle at det blir minder og mindre av "vekterhunder". Mye på grunn av strengere krav til hund og fører, men mange selskaper ser det også som en unødvendig ressurs. OG så kommer dette med allergier...

Og jeg er utdannet astronaut så da er de vel bare idioter disse som søker hundeførere da eller? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er utdannet astronaut så da er de vel bare idioter disse som søker hundeførere da eller? :)

Eh...?!?! Stått opp på feil fot i dag? :icon_confused:

Jeg skriver bare at det desverre blir mindre og mindre av "vekterhunder"! Ikke at noen som helst er idioter! Jeg har spurt selskapet jeg jobber for flere ganger om det ikke hadde vært aktuellt for oss å bruke hunder. Jeg har superlyst å gå med hund selv, og har hund å bruke til det. Men desverre skjer nok ikke det for meg. Go for it, de som kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider