Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Hei Noen som har erfaring med dette? Vet det ikke er så mange som satser på det men det burde jo bli flere. Sikkerhetsgruppen er vel de eneste jeg kjenner til på Østlandet, noen flere? Siter
WheatenMali Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 norstrand vaktselskap, og tror det er et selskap i eidsvoll og som har vekterhunder. Sikkert flere og.. Ellers så finnes det enkeltpersoner i de større selskapene også som har vekterhunder.. Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Nordstrand er vel de som heter sikkerhetsgruppen nå. Hvem på Eidsvoll? Siter
WheatenMali Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 google er din venn... http://www.eidsvollvaktselskap.no/ Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 google er din venn... http://www.eidsvollvaktselskap.no/ google hvem? begge søker hundeførere, bare helt feil geografi.. Siter
Rottis jentå Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Jeg er utdannet vekter og kan desverre fortelle at det blir minder og mindre av "vekterhunder". Mye på grunn av strengere krav til hund og fører, men mange selskaper ser det også som en unødvendig ressurs. OG så kommer dette med allergier... Siter
Guest Kåre Lise Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Jeg er utdannet vekter og kan desverre fortelle at det blir minder og mindre av "vekterhunder". Mye på grunn av strengere krav til hund og fører, men mange selskaper ser det også som en unødvendig ressurs. OG så kommer dette med allergier... Og jeg er utdannet astronaut så da er de vel bare idioter disse som søker hundeførere da eller? Siter
Rottis jentå Skrevet 17. Juni 2012 Rapporter Skrevet 17. Juni 2012 Og jeg er utdannet astronaut så da er de vel bare idioter disse som søker hundeførere da eller? Eh...?!?! Stått opp på feil fot i dag? Jeg skriver bare at det desverre blir mindre og mindre av "vekterhunder"! Ikke at noen som helst er idioter! Jeg har spurt selskapet jeg jobber for flere ganger om det ikke hadde vært aktuellt for oss å bruke hunder. Jeg har superlyst å gå med hund selv, og har hund å bruke til det. Men desverre skjer nok ikke det for meg. Go for it, de som kan! Siter
Recommended Posts