Guest Yellow Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Flere kjøper tørkler til hundene sine, med et budskap på, eller rett og slett i et fint mønster beregnet til hund. Når hunden kanskje skal være med i et selskap for å "pynte litt opp" uten at det er ubehagelig eller i veien for hunden. Men til de som har en liten eller medium stor hund, vil jeg anbefale trekantede siklesmekker beregnet til små barn/babyer, rett og slett. :-) Mye bedre utvalg i mønster og søte tekster, og enkelte nettsteder kan man skrive/designe egne slike smekker, som en da kan skrive navn og tlf.-nummer på, så er det jo praktisk også å ha på hunden når h*n går løs. Epla.no blant annet har mange forskjellige å velge mellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Epla.no blant annet har mange forskjellige å velge mellom. ****, hvor var alle de designer-smekkene for 12 år siden, da sønnen min var baby? Så aldri noe sånt da! Hunden min får ikke smekke da... Trenger det ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 ****, hvor var alle de designer-smekkene for 12 år siden, da sønnen min var baby? Så aldri noe sånt da! Hunden min får ikke smekke da... Trenger det ikke. Nei, si det! Hehe, får jo nesten lyst på en liten en bare fordi det er så utrolig mye søtt tilbehør og bekledning til dem. Stjal en slik selv fra min mor, da en av foreldrene til barna hun tidligere passet hadde glemt det igjen og ble med på flyttelasset, og det passet perfekt til min hund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Min hund har masse smekker Bruker det ikke fordi det er "kult", men for å spare pelsen når hun får snacks Kjøper dem på diverse barnebutikker, samt på kid og rema Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 16. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2012 Søte Ganzie! Det er jo egentlig lurt, selv opplevd en del klin i den nå lange pelsen til min etter noen råfôringsmåltider, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts