ipadda Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 Når jeg var i Østerrike, så fant jeg ett halsbånd i kjetting - halvstrup med 3 rader diamanter. Angrer vilt på at jeg ikke kjøpte, å er nå på jakt etter lignende. Kan godt være på nett, så vel som butikk. VIL HA! Tips? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 http://ellaslead.com/small_dog_leather_collars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 4. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 Men dette var i stål, alá dette: men med diamanter. Nøyaktig likt, faktisk, men som sagt med 3 rader diamanter i stedet for kjetting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2012 Tror Benedicte har noe lignende til Cita. Slik som dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts