Gå til innhold
Hundesonen.no

Folk som glemmer hundene sine i julestria...

Renate A

Recommended Posts

Skrevet
Tinka har vært med meg på juleshopping. Gjorde unna alt på en dag, men hun var da med. Hun sitter i bilen mens jeg er i butikkene. Er det like ille??

Uansett hva dere mener om å ha med hunden slik, så er den beste måten å gjøre det for oss.

Er det kke ulovlig å binde hunder utenfor butikker?

Bilen er ikke ille da, jeg tenkte på disse stakkars dyrene som blir bindt utenfor butikkene og må ligge der og fryse. :wink:

Skrevet

skjønner ikke at folk har samvittighet til og binde en hund utenfor et offentlig bygg, på et meget offentlig sted midt i julestria, og være borte lenge heller jeg da..hunden kan bli skadet, stjålet, skremt, negativt preget osv osv...

hunden har det bedre hjemme i julehandelen ja! ikke sikkert den synns det er like morro som oss..:cry:

Skrevet

Det har faktisk hendt i jula at jeg har tatt Cita med på julehandel. Da setter jeg henne fra meg på jobben til mamma, for hun elsker å være der og få godbiter og kos og klapp av alle dyremenneskene som er innom :cry:

Skrevet

samme her... hadde heller aldri klart det.. er jo masse gale folk rundt omkring. Noen kunne jo sparke til hunden eller gjøre den annet vondt...

På Hamar i fjor måtte jeg til byen og kjøpe mat, og da måtte jeg binde Mia utenfor 7-11. Jeg var seriøst ute og sjekket om hun fortsatt var der 10 ganger i løpet av de 2 minuttene jeg var inne - Dama i kassa må ha trodd jeg var gal :cry:

hvordan greier folk å behandle bikkjene sine på den måten du beskriver?! Uforståelig. Men skal vel ærlig innrømme at det blir lite trening på hundene de neste dagene.. :oops:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...