yurij Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Noen som har noen tips? De andre bruker #1 all systems shampo/balsam/gel og EZ groom spray. Men de har ikke samme ekle ulla som gamlingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Får kastrerte hunder en annen pels? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Underullskniv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Underullskniv. Når jeg kommer så langt som til å kunne børste gjennom hele hunden så er problemet løst ) Men frem til det må han bades ofte slik at det floker minst mulig. Jeg børster igjennom hele ved hver kloklipp,for da får han litt dop uansett. Så jeg trenger noen bra produkter mens jeg jobber med børstingen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Da hadde jeg kjøpt meg CC Ice On Ice. Mange pelshund oppdrettere som sverger til den for å fikse floke og ustelt pels. Ellers bading og en god balsam med mye fukt. Evt også en liten kur med PP Coat Rescue som vil tilføre litt oljer og løse opp flokene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 20. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Takker. Jeg prøver Ice on Ice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flopp Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Ice on Ice helt klart Forøvrig MYE billigere hos de som også har PP, Ice on Ice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts