Gå til innhold
Hundesonen.no

Dolce Gusto kapselmaskin - iskaffe


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Har endelig fått kapselmaskinen min fra Dolce Gusto hjem, men jeg syns IKKE iskaffen er noe god! Den smaker utvannet og... rar.

Er det noen som har tips til hvordan man kan lage god iskaffe på denne maskinen? Jeg har jo andre kapsler av andre kaffetyper som jeg kan blande sammen med melken, men jeg har enda ikke funnet de riktige forholdene som gjør at den smaker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker to kaffe-kapsler til én kapsel med melk når jeg lager iskaffe i den.

Ellers lager jeg iskaffe på en helt annen måte, jeg. :P Lager sterk kaffe i trakter, heller over i isbit-poser, og har i blenderen med litt sukker, sjokoladesaus og melk. DEN blir god, den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eeer helt forferdelig. Uansett hvordan du vrenger og vrir på det. Så sambis fikk kaffemaskinen og lager uante mengder med kaffe i stedet. Men du kan prøve å ta mindre vann i den og se om den duger?

Ellers fant jeg Nescafé sin på tilbud for en måneds tid siden (40 % eller 50 % avslag), så da fikk jeg hamstret inn mange bokser. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker to kaffe-kapsler til én kapsel med melk når jeg lager iskaffe i den.

Ellers lager jeg iskaffe på en helt annen måte, jeg. :P Lager sterk kaffe i trakter, heller over i isbit-poser, og har i blenderen med litt sukker, sjokoladesaus og melk. DEN blir god, den.

Nam nam - skal jeg prøve! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...