Hanna Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Jeg ser etter en ball av denne typen Er det noen som har sett slike i butikk i Osloområdet? Jeg har sett flere nettbutikker som har, men ettersom jeg kun skal ha én relativt billig ting blir det prosentvis vesentlig dyrere med frakt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 canis.no og klickerklok.se har den på nett. er et par til nettbutikker. Aldri sett den i butikk, bare sett på messer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Ebay! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Jeg kjøpte nettop en på CAnis... men bikkja likte den ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 Jeg kjøpte nettop en på CAnis... men bikkja likte den ikke hvilken størrelse? kjøper gjerne medium/large av noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. April 2012 Rapporter Share Skrevet 11. April 2012 http://search.eim.eb...ec=&eb=S%C3%B8k kan være litt letter for folk å handle på linken over da får man alle som selger til norge fra usa 170kr for 3 baller og frakt nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts