Gå til innhold
Hundesonen.no

Sykle med hund, hvordan begynne?

Ane
 Share

Recommended Posts

.. er jeg inne fra sykkeltur med Nora :) Og den hunden er helt rå! :w00t:

Hvordan kan jeg sykle med henne, uten at hun overanstrenger seg/overbelastes? Trenger råd her! Hun trekker noe så inn i h.... ! Bør jeg bare ta korte kjappe turer, eller prøve å få henne til å løpe seinere?(Det vil jeg egentlig ikke, jeg liker jo farten hennes). Hun har ikke lært å spare på krefter, så hun begynner i 300 fra første sekund av(Ja, vi går litt rolig først, slik hun blir varm). Vi sykla nå i vel 15-20 min, hvor vi hadde to pauser underveis. Vi stoppa med en dam, og hun gikk midt ut i dammen, la seg ned, og drakk (Ble dusjen når vi kom hjem for å si det slik!) :rofl: Jeg har veldig lite lyst å skade henne på noen måte. Hun er 1 år 14 mars, og da blir det HD røntgen. Jeg burde vel egentlig ikke latt henne trekke før jeg viste det. Men jeg tror(håper) hun er fri, da mange mange bak i familie er det. Vi har uansett ikke sykla så mye. De andre gangene har vært korte økter på 5-15 min, med mye pauser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider