Aslan Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 5 lappiser, vet med ganske stor sikkerhet hvem 3 er (inkl min egen), og har en viss aning på hvem de to siste er. Tror jeg. Men jeg kan jo ta feil, tok feil ang Røros Og jipppiiii, oppmøte klokka 10! Små barn store gleder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Vil tro med stor sikkerhet at han som bor på Oppdal stiller sin. Hannhund, ca året tror jeg. Aner ikke hva han heter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Vil tro med stor sikkerhet at han som bor på Oppdal stiller sin. Hannhund, ca året tror jeg. Aner ikke hva han heter Finsk lapphund du tenkte på? Jepp, han er en av de jeg vet om, har stilt mot dem før. Aatami heter han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts