Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen/Ølen 11-12 feb


HHC
 Share

Recommended Posts

Hvem skal?

Vi skal på spesial i Bergen på min bursdag, en uke etter bikkjas bursdag for fiiin dommer :D

Valpis skal går siste gang som 6-9mnd, 3 dager før han blir junior :)

Planene er å leve på lørdagen uansett resultat, siden det ikke er dommer for oss i Ølen dropper vi den i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke, siden vi absolutt ikke har noe å hente på småutstillinger i år. Det er jo morro å få prøve henne i championklasse, men valgte å ta det på Nordhordalandklubben sin utstilling istedenfor da den er nærmere :) Det er jobbhelg for meg da uansett.

Lykke til alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal stille lørdag.

Den gravide blir hjemme hos hundevakt, hehe.

Den mellomste er påmeldt og blir med, men tror jeg muligens trekker hun. (Hva skjedde med pelsen liksom)

Den yngste skal stilles i valpeklassen, 4-6mnd, første gang. Så det blir veldig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der tilsa PM at vi må stå opp før fugla fiser.

Gad :P

Stille kl 09.00.

4 valper

14 voksne

Og til en forandring har jeg hannhund valp, ergo han skal først i ringen :P

Men var noen hunder før japanerne da.

Men vi må like fullt ta halv 6 båten fra OS/Halhjem er det vel... *trøtt av tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk oppmøte på belgerne... 2 røde og 2 svarte voksne.... Juhuu...

Dine, eller?

Jeg skulle melde på Action, men fant ut at jeg hadde glemt å registrere hunden til Norge :aww: Det var kun chippen som var registrert over til Norge, og det hjelper ikke så mye.

Jeg kommer nok inn med mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dine, eller?

Jeg skulle melde på Action, men fant ut at jeg hadde glemt å registrere hunden til Norge :aww: Det var kun chippen som var registrert over til Norge, og det hjelper ikke så mye.

Jeg kommer nok inn med mine :)

Hehe, nei, ene terven er min (Gigi), den andre bor på Bømlo :)

Hihi, lett å glemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...