Veronica O Skrevet 9. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2011 Dette er min side dedikert til mine 2 gronniser Syntes selv at navnet "snuter" er teit, og ble funnet på i fullfart bare for å få et domene, og noe som skulle passe til hunder... Jobber med å finne på et annet navn som også kanskje kan passe til kennelnavn, hvis det skulle skje noen gang i fremtiden Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veronica O Skrevet 28. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Nå har jeg byttet domenenavn til ett jeg syntes passer oss bedre! www.te-belgians.com - Team ToughEnough Ny banner med ny logo kommet forhåpentligvis etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 28. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2011 Veldig fin side, ryddig, oversiktlig og behagelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veronica O Skrevet 30. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2011 Tusen takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts