Gå til innhold
Hundesonen.no

Dobbelutstilling Mossehallen 17-18/9

Recommended Posts

Skrevet

Påminnelse: første (og billigste) fristen går i dag!

Kan ikke huske at jeg noensinne har vært på en utstilling i selve Mossehallen, jeg.. Spennende å se hvordan det ser ut der.

Vet at det jo er langt å gå fra parkeringen - så sats på litt ekstra tid på morgenen!

Susanne

Whoops - beklager, datoen er såklart 17 og 18. september.. Hvis noen kan rette opp det hadde det vært snilt...

Skrevet
Vi får ikke lov til å være med :sint_01: 3 utstillinga vi blir utestengt fra, først Våler, så Hamresanden og nå denna :thumbsdown:

Hvorfor får dere ikke lov til å være med?

Skrevet

Hvorfor får dere ikke lov til å være med?

Er visst bare Yorkshire Terrier som har lov :( Veit ikke hva Norsk Terrier klubb driver med jeg, eller så vil vel ikke de klubba som arrangerer ha oss med...

Skrevet

Er visst bare Yorkshire Terrier som har lov :( Veit ikke hva Norsk Terrier klubb driver med jeg, eller så vil vel ikke de klubba som arrangerer ha oss med...

Kjedelig det er da :( kanskje høre hva terrier klubben sier, om det er noen god grunn fir det..

Jo, og vi teller på knappene om vi skal på lørdagen, skal stille utpå søbdagen i larvik og siden det bare e valpeshow vurderer vi om vi skal gidde 2 dager på rad... Hmm...

Skrevet

Påminnelse: første (og billigste) fristen går i dag!

Kan ikke huske at jeg noensinne har vært på en utstilling i selve Mossehallen, jeg.. Spennende å se hvordan det ser ut der.

Vet at det jo er langt å gå fra parkeringen - så sats på litt ekstra tid på morgenen!

Susanne

Whoops - beklager, datoen er såklart 17 og 18. september.. Hvis noen kan rette opp det hadde det vært snilt...

Langt å gå fra parkeringsplassen? Hm.. er en parkering rett utenfor, men den er som oftest full iallefall hvis det er sånne arragementer, men rett ovenfor veien altså kanskje 2 min å gå til veien (er undergang) er det en stor parkering :) Så isteden for å svinge til høyre inn til Mossehallen så svinger man venstre, og omvendt hvis man kommer andre veien :) Men altså, greit uansett å ha god tid på morgen altså :D

Skrevet

Nå tror jeg du ser på kalenderen i august :P

Ja, beklager - jeg som mistet 1-tallene i topic'en.. (Har dårlige 1-tall på den lille netbooken min...) TAKK til den som korrigerte det!

Jeg husker det som kjempelangt å gå fra parkeringen og til hallen, jeg - da den parkeringen i seg selv er ganske stor.. Langsetter vannet der, etc. Men mulig jeg husker helt feil, altså! (Eller hadde fryktelig mye med meg når jeg gikk der sist.. :-))

Interessant uansett - og sikkert et godt alternativ til Letohallen!

Susanne

• 2 weeks later...