Gå til innhold
Hundesonen.no

Innsitt foran

Guest Michellus

Recommended Posts

Ja ok det visste jeg helt ærlig ikke.

Jaja, om det er så vanskelig å komme inn i et sånt miljø med en grønis så får jeg bare drite i det og holde meg til NBF'en :)

Jeg sier det ikke for å være negativ, men det er dumt å bruke masse tid på noe man ikke trenger. Det var ikke før Extra var 4 år jeg følte jeg kunne blande inn skogsspor sammen med IPO spor. Det er dumt å kaste bort så mange år "bare" for å gå SL, hvis det er NBF man vil gjøre noe i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Jeg sier det ikke for å være negativ, men det er dumt å bruke masse tid på noe man ikke trenger. Det var ikke før Extra var 4 år jeg følte jeg kunne blande inn skogsspor sammen med IPO spor. Det er dumt å kaste bort så mange år "bare" for å gå SL, hvis det er NBF man vil gjøre noe i :)

Neida, jeg setter pris på at folk retter på meg om jeg har tatt feil så jeg ser den :)

Det er jo ikke verdens undergang dette med innsitten og jeg ser jo at det er mye enklere å ikke ha det. Tror jeg muligens kommer til å droppe det og bare holde meg til "det enkle er ofte det beste" greia selv om jeg har så lyst.. Jeje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg setter pris på at folk retter på meg om jeg har tatt feil så jeg ser den :)

Det er jo ikke verdens undergang dette med innsitten og jeg ser jo at det er mye enklere å ikke ha det. Tror jeg muligens kommer til å droppe det og bare holde meg til "det enkle er ofte det beste" greia selv om jeg har så lyst.. Jeje :P

Du skal få nok å trene på, så man trenger ikke å lage seg arbeid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...