Bazenji maniac Skrevet 8. August 2011 Rapporter Skrevet 8. August 2011 Vi skal på valpeshow, basenjien får stille begge dager og det kommer til å bli lenge før jeg får valp igjen. Har ikke plass eller kapasitet til mer enn to, nå... Ergelig, men likevel... :rolleyes2: Er litt dumt at denne utstillinga går samtidig som Europa vinner, men.. Hvem andre skal??
Hampus Skrevet 9. August 2011 Rapporter Skrevet 9. August 2011 Hadde tenkt, meeeen stille i ridehall i september kan bli en kald opplevelse... Og jeg takler ikke å fryse... Pleier man å dekke til underlaget når man stiller hunder i ridehall? Eller må de vasse rundt i sand?
deco Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 fievel skal stilles begge dager ridehall? skal det ikke være ute?
Hampus Skrevet 18. August 2011 Rapporter Skrevet 18. August 2011 fievel skal stilles begge dager ridehall? skal det ikke være ute? Jo det stemmer at den går ute på gress og grus. Så det jeg fikk opplyst tidlig i sommer om at den skulle være i ridehall, stemmer ikke. Derfor meldte jeg på hundee i siste liten og tar turen til Narvik i år.
Bazenji maniac Skrevet 19. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2011 Jeg er fryktelig redd for at C skal få løpetid'n sin tidlig i år, jeg... Ser skummelt ut.. Z kommer overhodet ikke til å være i utstillingsform hvis hun står, og jeg vil ha BIG valp der.. Iallefall BIG 2. (Har hatt gruppeplasseringer der vært år, jeg...) Men, hun er påmeldt og skal stille.. Gleder meg litt, men mest gruing, foreløpig... :rolleyes2:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar