Trulte70 Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt 1 kg's apport med god avstand mellom sidestykkene?? Har en hund som er breikjefta, og vanlige apporter klemmer når han bærer dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 22. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2011 Noen som vet hvor man får kjøpt 1 kg's apport med god avstand mellom sidestykkene?? Har en hund som er breikjefta, og vanlige apporter klemmer når han bærer dem... Tror Handlers.no har bra apporter - jeg har iallefall kjøpt breie, gode apporter der tidligere, og mener de også har 1 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulte70 Skrevet 22. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2011 Tror Handlers.no har bra apporter - jeg har iallefall kjøpt breie, gode apporter der tidligere, og mener de også har 1 kg. Det er Handlers sin jeg har, og den er for smal, men det kan jo være at de har i forskjellige mål?? Kan ringe dem å spørre, siden målene ikke står på nettsiden deres... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar