Krilo Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2011 Hei. Er det noen som vet om det er forskjell på str. i de forskjellige hurtta seriene? om pro serien er mindre i str enn lifeguard serien. hvis noen skjønte hva jeg mente nå har sendt mail til divinedog forige uke, men har ikke fått noe svar enda.. så kanskje noen kloke soniser vet. (er i utgangspunktet halvstrupen jeg lurer på) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 9. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2011 Skal du handle i nettbutikk? Kan få de til å måle for deg før du kjøper så er du sikker, send dem mail eller ring dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 9. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2011 Skal du handle i nettbutikk? Kan få de til å måle for deg før du kjøper så er du sikker, send dem mail eller ring dem egentlig skulle vi ikke ha, men søstra til Leo har det båndet vi har tittet på og de var veldig fornøyde med det til henne. hun har str 40 (det er det det står på inni) men jeg synes det så så mye større ut enn det jeg har sett i butikken her som er fra pro serien (hun har fra lifeguard) som det også står str 40 i. derfor begynte jeg å lure, på om jeg kanskje må bestille 45 - 50 cm i stedet for 40 - 50 cm. har sendt mail, men får ikke svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 egentlig skulle vi ikke ha, men søstra til Leo har det båndet vi har tittet på og de var veldig fornøyde med det til henne. hun har str 40 (det er det det står på inni) men jeg synes det så så mye større ut enn det jeg har sett i butikken her som er fra pro serien (hun har fra lifeguard) som det også står str 40 i. derfor begynte jeg å lure, på om jeg kanskje må bestille 45 - 50 cm i stedet for 40 - 50 cm. har sendt mail, men får ikke svar Tenkte du kunne ringe til en butikk som har halsbåndet du kunne tenke deg, mye lettere det, eller skrive en mail til og spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 pro er trangere enn lifeguard. jeg har pro 70 som knapt går på hundene og lifeguard 70 passer perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 11. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 Tenkte du kunne ringe til en butikk som har halsbåndet du kunne tenke deg, mye lettere det, eller skrive en mail til og spørre Hehe, går litt tregt i det hodet mitt til tider gitt gikk innom dyrebutikken her i dag og sjekka pro er trangere enn lifeguard. jeg har pro 70 som knapt går på hundene og lifeguard 70 passer perfekt Var det jeg trodde, og det jeg fikk bekreftet i dyrebutikken i dag også. Nå er nytt halsbånd på vei til småen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
insolita Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 Etter puddelskrelling ble 60 for stort, så jeg dro på hundebutikken for å kjøpe ny sele i dag. Hurtta har av en eller annen grunn ikke størrelse 50, så jeg tok med 45 hjem. Selvsagt var det for lite . Men hvis Pro er trangere enn lifeguard får jeg ta med voffsen ned i morgen og prøve en lifeguard isteden i størrelse 45. Men da får jeg jo ikke fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 Etter puddelskrelling ble 60 for stort, så jeg dro på hundebutikken for å kjøpe ny sele i dag. Hurtta har av en eller annen grunn ikke størrelse 50, så jeg tok med 45 hjem. Selvsagt var det for lite . Men hvis Pro er trangere enn lifeguard får jeg ta med voffsen ned i morgen og prøve en lifeguard isteden i størrelse 45. Men da får jeg jo ikke fin farge Joda *hoppe opp og ned* råååsssaaa!! Gleder meg til å se Pudder'n i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
insolita Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 Nei, han har ikke kontakt med sin feminine side altså. Da finner jeg meg heller et annet merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 Sikker? Han har jo mistet edelstenen sine, så kanskje han har byttet fil? *vet hva Chicka skal kjøpe til Pudder'n til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
insolita Skrevet 11. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2011 Det er femi nok at vi har begynt å kjøre rødt som farge og at han snart får mariusgenser. Han er ikke særlig matcho så egentlig burde han hatt naglehalsbånd og skjerf med dødningehoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2011 http://www.hooks.no/product.aspx?productid=043050&deptid=195&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC Denne hadde vært fin til han Chicka har en sånn og den er skikkelig tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar