Gå til innhold
Hundesonen.no

Kastrasjon av hannhund

Recommended Posts

Hei.

Jeg har nå fått meg en hund som skal kastreres. Han er halvannet år gammel. Jeg planlegger å gå et kurs i hverdagslydighet i sommer, og vurderer om jeg skal kastrere han før eller etter dette. Hvor lang tid trenger de på å komme seg tilbake til normalen etter et slikt inngrep? Jeg har kastrert en hund tidligere, men det er så lenge siden at jeg ikke husker hvor lang tid det tok før han var rehabilitert. Jeg skal selvsagt snakke med veterinæren om saken også, men lurer på litt erfaringer da.

(flytt tråden hvis den ligger feil ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Min hanhund fikk et døgns ro så fikk han bandturer til såret var grodd. Tror han var noe løs også en husker ikke. Var han løs så må det ha vært på jordene her.

Edit den tiden var mens såret grodde. Tror det skulle ta ti dager men det grodde på 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-14 dager sier de fleste.

Hvilken klinikk skal du til forøvrig? (er fra nøtterøy)

Oi, jeg ser at jeg ikke har endret bosted. Jeg har flyttet til Holmestrand og kommer nok trolig til å bruke den lokale klinikken jeg brukte på min forrige hund, da jeg var godt fornøyd med servicen. Dog skal jeg sjekke litt priser da jeg har forstått at det kan skille tusenvis av kroner på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg ser at jeg ikke har endret bosted. Jeg har flyttet til Holmestrand og kommer nok trolig til å bruke den lokale klinikken jeg brukte på min forrige hund, da jeg var godt fornøyd med servicen. Dog skal jeg sjekke litt priser da jeg har forstått at det kan skille tusenvis av kroner på det.

Sendte deg pm jeg :)

lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...