Tab07 Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Skrevet 16. Juni 2011 Jeg har en hannhund som er 3 og et halvt år gammel. For noen uker siden tisset han på seg i søvne, og nå gjorde han det igjen. Er det noen som vet hva det kan være? Han har aldri gjort det før, så jeg blir litt bekymret.
Milla Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Skrevet 16. Juni 2011 Er du sikker på at det er urin? Og ikke bare en "våt drøm"? Min hannhund spretter opp innimellom når han sover, og da kan det være helt vått der han har ligget. Men da har han gjerne snoppen helt ute, og væsken lukter ingenting.
Tab07 Skrevet 16. Juni 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juni 2011 Jeg er ganske sikker på at det er urin, det luktet urin første gang ihvertfall. Denne gangen så jeg det, og det så ut som urin. Kan jo også nevne at han er en griffon, og han har hele livet vært ganske engstelig av seg. Vet ikke om det kan ha noe sammenheng.
Raksha Skrevet 16. Juni 2011 Rapporter Skrevet 16. Juni 2011 Her er linken til en tråd jeg laget om noe av samme problem på samme rase. Det er ikke hyggelig lesning, og jeg ville først og fremst sjekket han for uvi, og andre "lette" problemer. Jeg sender deg en pm også. http://hundesonen.no/forum/topic/33394-knoettis-lekker/page__hl__%2Bkn%F8ttis+%2Blekker
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar