Vrengt-polvott Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Har bestemt meg for å prøve ut Chris Christensen sine shampo/balsam produkter. Men jeg er helt RÅDVILL når det gjelder hva jeg skal velge. Tenkte å bare kjøpe de kit/settene først. Har blitt anbefalt "DAY TO DAY" , "BLACK ON BLACK" og "SPECTRUM ONE START" MEN HVILKEN SKAL JEG VELGE????????? Pelsen er mellompuddel, sort i fargen, på god vei inn i flokeperioden og vi har ikke hatt noe lang pels hittil. Så pels lengden kan vel kalles kort Blunke Håper på tips fra dere. Skal bestille produkter i kveld/morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Da tar du black on black settet Jeg begynte med den og hvite settet og ble kjempefornøyd med de og handlet store flasker på en utstilling senere. (med mindre puddel pels skal ha noe veldig fancy noe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 Hvor bestiller man CC produkter? Hørt så mye bra om de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vrengt-polvott Skrevet 8. April 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 dyrlegebutikken.no og hiawatha.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 8. April 2011 Rapporter Share Skrevet 8. April 2011 takker noen tips til sobel sheltie-pels? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar