lenekw Skrevet 25. Februar 2011 Rapporter Skrevet 25. Februar 2011 Hei alle sammen! I august flytter jeg og mine 2 border collier til Trondheim. Jeg skal ta master i 2 år og trenger et fint sted å bo. Det hadde vært kult hvis jeg kunne bo med noen som alt har hund og som ønsker å bo i kollektiv. Trener og konkurrer aktivt i agility og lydighet og kan tenke meg det er noen her på forumet som bor i Trondheim eller skal flytte dit som også trenger et sted å bo. Det er ikke det letteste å finne billig hybel/leilighet når man har 2 store hunder, dessverre Ta kontakt, enten på PM eller i tråden Lene, Tinka og Minus
Anette Skrevet 25. Februar 2011 Rapporter Skrevet 25. Februar 2011 Et tips er å sette inn annonse tidlig på finn eller på finn hybel siden. Jeg og thorstein dro opp tidlig i juli og lette etter steder og selv da var det ganske kaotisk. Lykke til!
lenekw Skrevet 25. Februar 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Februar 2011 Et tips er å sette inn annonse tidlig på finn eller på finn hybel siden. Jeg og thorstein dro opp tidlig i juli og lette etter steder og selv da var det ganske kaotisk. Lykke til! Smart! Det skal jeg forsøke, takk
vima2k Skrevet 7. Mars 2011 Rapporter Skrevet 7. Mars 2011 Du kan også (vis du kjenner noen i trondheim), sende ark med bilde av deg og hundene dine, så kan folk i trondheim henge opp litt overalt for deg hjulpet endel det er jo ikke alle som bruker internett ;D
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar