Gå til innhold
Hundesonen.no

Ost og melkeprodukter, farlig?

Wheaten terrier

Recommended Posts

Jeg har brukt ost av og til som belønning til Tjorven etter å ha fått tips om det fra en annen når Tjorven begynte og bli lei av Training bites.

Men så kommer mamma nå og sier at hun har hørt at ost og andre melkeprodukter er ikke bra og gi og at det kan ha bidratt til at Tjorven har fått krystaller (jeg har ikke gitt henne mye, men litt har hun jo fått i små biter). Hva tror dere?

Føler meg skikkelig dum nå som kan ha gjordt sånn at Tjorven ble syk...selv om jeg ikke visste det fra før av.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke din skyld at Tjorven er syk! ;) Det kan skje med alle. Du må ikke tenke at det var noe du gjorde, for uansett om det var noe med osten, eller ikke, så visste du det ikke. Da var det ikke noe du kunne gjort annerledes.

Jeg har aldri hørt at ost- og melkeprodukter er farlig for hunder. :? Ikke det at jeg er noen ekspert altså, men... :oops: Vet at man bare skal gi kokt melk for at ikke hunden skal bli løs i magen, men jeg har aldri hørt noe om at det er direkte farlig

Vet ikke jeg... Du ble nok ikke noe klokere av, men i hvert fall, det var ikke din skyld med Tjorven!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...