Gå til innhold
Hundesonen.no

Sølen 2011

Superbikkja

Recommended Posts

Hei!

Jeg prøver å planlegge 2011. Jeg har hørt flere snakke varmt om "Sølenkurset", men etter bare litt søking tror jeg jeg har klart å finne intet mindre enn 3 stk "Sølenkurs". Er det noen som har oversikt over dette? Hvem arrangerer de forskjellige, hvem er instruktører på de forskjellige, og selvsagt: hvem av de er best? :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du hvem som var instruktører på NBF sitt? :whistle:

Det er jo mange "Sølenkurs" i løpet av et år, men det mange ofte sikter til er jo NBF sitt kurs midt på sommeren. Hvem som er instrukører varierer fra år til år - avhengig av hvem som faktisk ønsker å bruke ei uke av ferien sin på å instruere andre :cheer:. Hvem som blir instruktører på årets kurs er neppe klart ennå, det er bare å følge med på NBFs sider for å se når de legger det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...

Det er jo mange "Sølenkurs" i løpet av et år, men det mange ofte sikter til er jo NBF sitt kurs midt på sommeren. Hvem som er instrukører varierer fra år til år - avhengig av hvem som faktisk ønsker å bruke ei uke av ferien sin på å instruere andre :aww:. Hvem som blir instruktører på årets kurs er neppe klart ennå, det er bare å følge med på NBFs sider for å se når de legger det ut.

Var inne og tittet på NBF sine sider, og kurset er lagt ut det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...