Gå til innhold
Hundesonen.no

Pedagogikk oppgave


Ane

Recommended Posts

Jeg sitter her å prøver å komme igang med en innleveringsoppgave i pedagogikk til fredag.. Oppgaven lyder som følgende: "Gjør greie for et samspillsorientert perspektiv på lek og drøft hvilken betydning lek har for barns utvikling i lys av dette perspektivet."

Hva ville du tatt med? Hva er viktig å få med?

Jeg får ikke opp EN ting i hodet.. (Og det hjelper ikke å sitte på hundesonen, så nå får vi se om det er noe hjelp i noen av dere! :wub:) Jeg går førskolelærerstudie om noen lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Hei Ane!:)

Jeg går på første året på førskolelærer og har fått sammeoppgave som du hadde ca for et år siden, sitter og klør meg i hode og vet ikke hvor jeg skal begynne heller! Så google`t og ser du en gang har slitt med det samme! Kan du kanskje gi meg noen tips som hjelper??:) V.hilsen Lisa

Jeg sitter her å prøver å komme igang med en innleveringsoppgave i pedagogikk til fredag.. Oppgaven lyder som følgende: "Gjør greie for et samspillsorientert perspektiv på lek og drøft hvilken betydning lek har for barns utvikling i lys av dette perspektivet."

Hva ville du tatt med? Hva er viktig å få med?

Jeg får ikke opp EN ting i hodet.. (Og det hjelper ikke å sitte på hundesonen, så nå får vi se om det er noe hjelp i noen av dere! wub.gif) Jeg går førskolelærerstudie om noen lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hvertfall brukt noe fra Lev Vygotsky og Jean Piaget om læring i et sosialt samspill mellom barn.

Her er en oppgave som sier noe om deres teorier: http://rsigvart.home.hive.no/semester-2/pedagogik/36-mappeoppgave-2?tmpl=component&print=1&page=

Jeg skal finne link til en kjempebra side, som tar for seg mange av teoretikkere som brukes i ped. Jeg må bare få starta opp pcen. Ellers kan det lønne seg å google og lese litt på andres oppgaver som ligger på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...