imma Skrevet 1. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2011 skal snart ut på lang tur med hunden min. så trenger en god pose og såve i,både meg og hunden. veldig lyst på en slik non-stop multipose ( http://www.non-stopdogwear.no/index.php/nsdw/Vaare-produkter/Multiposen ) er det noen her som har erfaringer om denne?? eller kanskje noen andre og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 2. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Januar 2011 Ridgebacken i huset fikk Jervehiet i julegave i år (eller, var sambo som fikk da..). Den virker veldig bra, og kan lett deles i to deler om man bare trenger en. RR'n er superfornøyd (vi har selvfølgelig testet den), og vi andre er fornøyde når hun er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeRRI Skrevet 4. Januar 2011 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2011 Nå synes jeg non-stop generelt har veldig gode produkter, jeg har prøvd både selen og halsbåndene som var alle var toppers. Så hvis det er non-stop posen du har mest lyst på ville jeg absolutt tatt sjansen på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar